CREHOPA

FR - NL - UK ι Welkom op CREHOPA!

Skip to Main Content »

FAQ

Hier vindt u de meest gestelde vragen aan Crehopa.

Indien u geen antwoord op uw vraag vindt, contacteer ons dan via e-mail, per telefoon of via het formulier op de contactpagina van de website.

 

Wie kan onze producten kopen ?

Wij werken alleen samen met mensen die een BTW-nummer in de juwelensector hebben om onze klanten en onze prijzen te beschermen.

Wij zijn groothandelaar en verkopen  de artikelen met een minimumhoeveelheid (die hangt van het product af). Bijvoorbeeld: strassen van Swarovski worden per 1440 verkocht.

 

Hoe kunt u toegang tot de site krijgen?

 

Het volstaat dat u het inschrijvingsformulier invult met uw gegevens, uw hoofdactiviteit en uw BTW-nummer dat hoe dan ook met onze activiteitensector moet overeenstemmen van zodra uw gegevens gecontroleerd werden, ontvangt u uw log-in en uw paswoord per email.

 

Hoe kunt u bestellen?

 

Via onze site hebt u de mogelijkheid om een lijst aankopen met een financiële waarde te creëren, die we zullen ontvangen van zodra u uw bestelling bevestigd hebt. Uw bestelling kunt u ook per fax, e-mail of brief doorsturen. Met het oog op een betere dienstverlening, en om alle misverstanden te vermijden, worden er geen bestellingen per telefoon doorgegeven. We blijven nochtans graag te uwer beschikking voor alle vragen om inlichtingen of i.v.m. voorraadbeheer.

 

Een minimumbedrag van 250€ wordt bij de eerste aankoop gevraagd om uw rekening te openen.

 

Kan ik mijn bestelling beginnen en die later aanvullen ? 

Ja, u kan de inhoud van uw winkelwagen behouden telkens u inlogt op de site.

 

Kan ik bepaalde kortingen krijgen ?

 

Soms:

 

            Als u een kortingscode voor promos heeft gekregen.

Als u een detailwinkel heeft, contact ons. 

            Als uw jaaromzet een bepaald bedrag bereikt:

 

 

Wat is de duur van de leveringstermijnen?

De volledige bestellingen (referentie, kleur en aantal) zullen binnen de 3 werkdagen behandeld worden. Een proforma factuur voor de beschikbare goederen zal u dan toegestuurd worden. Uw pakket zal verzonden worden van zodra de betaling of het bewijs van de uitvoering ervan ontvangen werd. Cheques worden niet aanvaard.

De levering gebeurt franco voor de Benelux vanaf een factuurwaarde van € 500. De backorders vallen niet onder de gratis verzending, behalve voor een bedrag hoger dan € 500.

Voor België, Nederland en Luxemburg bedraagt de termijn 24u of 48 u, volgens de gekozen dienst.

Tijdens het weekend worden er geen leveringen uitgevoerd.

 

Hebt u een catalogus?

 

Ja en nee:

We hebben geen digitale catalogus (pdf) en ook geen papieren catalogus, want er komen elke week nieuwigheden binnen en het is momenteel onmogelijk om dit werk uit te voeren. De artikelen zijn te talrijk en variëren voortdurend.

Enkel in de winkel is het mogelijk om catalogi van ALLE parels en accessoires op voorraad te doorbladeren die door onze medewerkers zorgvuldig gemaakt en wekelijks bijgewerkt worden. U hebt dus een uitgebreide keuze en het levert een tijdwinst op. Een foto van deze catalogi kan op verzoek verstuurd worden.

 

Ik ben iets vergeten op mijn bestelling, kan ik dit later nog toevoegen?

 

Via onze website kunt u uw bestelling niet wijzigen, maar u kunt ons per e-mail contacteren (info@crehopa.be) om iets toe te voegen. Of kunt u ook een tweede bestelling aanmaken.

 

Zijn de prijzen BTW inbegrepen?

 

Nee, alle prijzen zijn zonder BTW. Op het einde van uw bestelling kunt u het bedrag met BTW inbegrepen zien.

 

Op welke dagen zijn we geopend?

Van maandag tot vrijdag, vanaf 8u.30 tot 17u.00 en eerste zaterdag van de maand vanaf 9u00 tot 13u00*

In 2018 zijn we echter gesloten op de volgende dagen:

 

Eerste Januari

Vanaf 2 januari tot en met 5 januari

2 april  

Eerst mei    

10 + 11 mei   

21 mei                      

15 augustus     

Eerste november + 2 november

11 november        

24 december + 25 december

31 december

 

 

Hoe kunt u Crehopa bereiken?

U kan ons bereiken :

uiteraard met de wagen (Crehopa bevindt zich op ongeveer 2km van de autosnelweg).

per trein (via het station "Charleroi-Sud". Crehopa bevindt zich op ongeveer 6km)

per vliegtuig (via de luchthaven "Charleroi/Bruxelles-Sud". Crehopa bevindt zich op ongeveer 4km)

Komt u per trein of per vliegtuig, dan kan u dat vooraf aan Crehopa melden, die u dan aan het station of op de luchthaven kan afhalen.

 

Waarschuwing

 

De goederen worden noch teruggenomen noch omgeruild, behalve in geval van fabricagefout of vergissing van ons. Gelieve ons binnen de 2 weken hiervan op de hoogte te brengen en ons het factuurnummer mee te delen.

Het is wel mogelijk dat de kleuren van de parels soms lichte veranderingen vertonen, behalve voor de Swarovski. De kleuren van de op de site voorgestelde artikels kunnen ten opzichte van de werkelijkheid iets verschillend zijn, volgens het type scherm of printer dat gebruikt wordt.

Naargelang de marktevolutie kunnen de tarieven zonder verwittiging veranderen.

 

In welke taal kan ik Crehopa contacteren?

 

U kan ons per telefoon of per e-mail in het Frans, het Nederlands of het Engels contacteren.

 

 

Customer access

Already registered?



Not yet registered?
Schrijf u in om toegang tot
onze online catalogus te krijgen
en om online te bestellen